
Marketing online & creare de conținut pentru platformele de Social Media
În contextul actual, în care tehnologia face parte din noi, promovarea în mediul online este vitală. Rețelele de socializare au un impact iminent asupra clienților, urcând și coborând firme în și din topurile preferințelor, ajutând brandurile să se expună în lumina reflectoarelor cu cele mai spectacoase resurse, sau din contră, făcându-le, pe cele nepregătite, să piardă teren. Depinde de fiecare în parte cum alege să gestioneze mediul online, cum să organizeze pagini de Instagram, cum să își pregătească postări calitative care să se încadreze în dimensiunile diferite cerute de feed, story, social media banners, etc. Online-ul este principala formă de a comunica informații relevante clienților tăi, iar platformele de Social Media dau acces tuturor rapid la conținutul business-ului, chiar în timp ce potențialii clienți dau un scroll pe Facebook, Instagram, LinkedIn. Odată intrați în lumea ta, însă, este obligatoriu să îi faci să rămână, iar elementul primordial este cel vizual.

Promovarea afacerii tale prin intermediul creatorilor de conținut
Marketing-ul, trebuie să recunoaștem, s-a mutat, în cea mai mare măsură în online, iar canalele prin care se poate face marketing pe “pământ digital” sunt vaste. Social Media, însă, este unul dintre principalele canale unde, potențialii clienți, indiferent de profil, își petrec o parte din timp. M-am prezentat la începutul călătoriei tale pe olragency.ro spunându-ți că sunt Alexandra Olr. Creator de conținut online. Am un blog personal, un canal de YouTube și o pagină de Instagram unde am strâns o comunitate de oameni frumoși în jurul meu. Ca mine sunt mulți. Oameni pe care îi urmăresc zeci de mii, sute de mii de alți oameni. Creatori de conținut cu nișe bine stabilite, care îți pot comunica afacerea celor ce le sunt fideli. Oameni influenți, care își influențează, deci, comunitatea din online (de aici și termenul de “influencer”). Așadar, campaniile de marketing cu creatori de conținut te ajută să ajungi la un număr cât mai mare de potențiali clienți și să îți faci afacerea cunoscută la alt nivel. Sounds interesting?


Editare foto/video & Copywriting
Așa cum m-am prezentat și în Homepage, sunt Alexandra Olr. Blogger, Vlogger, Content Creator. Fac multe în on-line, însă aici, vreau să vă povestesc puțin despre crearea de conținut video editarea foto și copywriting. Cele mai bune exemple ale muncii mele în sfera asta sunt vlog-urile din YouTube, fotografiile din Instagram și articolele de pe blog – alexandraolr.ro (cât și tot textul redactat pe această pagină). Tot ce ține de conținutul meu on-line este muncă proprie, de la filmat, montat, editat, creare de intro, text și așa mai departe. Dacă business-ul tău are nevoie de editări profesionale ale conținutului foto, de o expunere video mai mare, dacă vrei să ai un intro al tău, mulat pe branding-ul afacerii, dacă îți dorești să ai o imagine ordonată în canalul de YouTube prin cover-uri adaptate stilului tău, texte care să spună povestea ta așa cum îți dorești, sau orice altceva ai avea nevoie pe partea de editare și text, te pot ajuta. Iar unde este nevoie, efectiv, de drone, macarale și nebunii de next level, let me know. Am oamenii mei.

Rebranding / Brand identity
Rebranding-ul (sau branding-ul, acolo unde vorbim de un început de drum) face parte din strategia de marketing a unei companii și este un proces complex, ce acoperă toate aspectele ce țin de imaginea vizuală a brandului tău. Astfel, are nevoie de o atenție și o minuțiozitate susținută, ceea ce va face ca rezultatul final să dea un boost de prospețime cu un impact vizibil asupra clienților sau potențialilor clienți care vor aprecia organizarea vizibilă ce dovedește multe despre cei cu care aleg să lucreze.
.
.

Materiale indoor / outdoor
.
Marketingul este vital în viața oricărei afaceri, așa că investește în promovarea business-ului tău! Materialele promoționale indoor și outdoor, ofertele de preț, prezentarea activității pentru a informa noi potențiali clienți, toate au rolul de a promova ceea ce faci și a te face vizibil pentru a ajunge, în final, la potențialul real pe care îl ai. Noi ți le organizăm și ți le livrăm gata să-ți propulseze afacerea acolo unde merită cu adevărat.
.
.
.
.

Materiale office
Organizarea este una dintre cheile către succes, așa că de ce să nu fim organizați în tot ceea ce ține de business-ul nostru? Cu o atenție sporită la detalii și o dorință puternică de a crea materiale ce îți servesc succesului ulterior, vom pune toate elementele tale office în ordine și vom alinia totul pe o scară superioară, direct proporțională cu potențialul tău de creștere. Detaliile fac diferența, iar tu, vei face în mod sigur diferența.

Logo design
Logo-ul este cel mai important instrument al identității vizuale, este punctul de plecare în construirea imaginii oricărui business care se respectă și își respectă clienții și partenerii. Investiția într-un logo creativ, care să cumuleze tot ce reprezintă afacerea ta, este indispensabilă atunci când construiești identitatea acesteia. Logo-ul este prima impresie, primul semn al unui brand în care s-a investit pentru a livra calitate. Logo-ul trădează viziunea afacerii tale în ochii unui cunoscător și te introduce, înainte de toate celelalte elemente, în fața potențialilor clienți.

Manual de brand / Identity Guide
.
.
Manualul de brand este un next level la care orice brand ar trebui să tindă la un moment dat, în drumul său evolutiv. Este manualul de utilizare a identității brand-ului tău, Biblia realității lui vizuale și nu numai. Este o lucrare complexă, și o investiție care ridică standardele prin simpla ieșire la lumina tiparului și care te transpune, automat la nivelul următor.
.
.
.

Design/Prototip de site
Site-ul este locul în care clienții sau potențialii clienți te cunosc cel mai bine. Este spațiul din online unde brandul tău își poate exprima cel mai liber personalitatea, nefiind constrâns de șabloane și dimensiuni dictate de alte platforme. Și cum am stabilit că online-ul este principala poartă spre oamenii cărora vrei să le prezinți ce știi să faci, acordarea unei atenții sporite interfeței site-ului tău este un aspect important, rezultatul fiind vizibil încă de la primul click. Cum intervenim noi aici? Simplu. Avem trei variante:

Others
Le-am introdus aici nu pentru că nu ar fi la fel de importante ca celelalte astfel încât să merite secțiuni separate fiecare, și nici pentru că nu le-am acorda același nivel de dedicare în procesul realizării, ci pentru a vă arăta că pe lângă tot ce ține de business, suntem productivi și pe celelalte planuri. Calendare personalizate, broșuri, coperți de cărți, CD/DVD covers, etichete, odorizante de mașină, design pentru autocolante și pentru print-uri creative de orice tip (tricouri sau orice alt material textil, căni, pixuri, brichete, baloane etc.), cu alte cuvinte, absolut orice îți trece prin minte, se face. Doar să te înarmezi cu dorința unui rezultat cu efect wow și să împărtășești cu noi orice idee care ne-ar putea ajuta să-ți materializăm viziunea. Noi facem restul.

Rebranding / Brand identity
.
Rebranding-ul (sau branding-ul, acolo unde vorbim de un început de drum) face parte din strategia de marketing a unei companii și este un proces complex, ce acoperă toate aspectele ce țin de imaginea vizuală a brandului tău. Astfel, are nevoie de o atenție și o minuțiozitate susținută, ceea ce va face ca rezultatul final să dea un boost de prospețime cu un impact vizibil asupra clienților sau potențialilor clienți care vor aprecia organizarea vizibilă ce dovedește multe despre cei cu care aleg să lucreze.
.
.
.

Materiale office
Organizarea este una dintre cheile către succes, așa că de ce să nu fim organizați în tot ceea ce ține de business-ul nostru? Cu o atenție sporită la detalii și o dorință puternică de a crea materiale ce îți servesc succesului ulterior, vom pune toate elementele tale office în ordine și vom alinia totul pe o scară superioară, direct proporțională cu potențialul tău de creștere. Detaliile fac diferența, iar tu, vei face în mod sigur diferența.

Materiale indoor / outdoor
Marketingul este vital în viața oricărei afaceri, așa că investește în promovarea business-ului tău! Materialele promoționale indoor și outdoor, ofertele de preț, prezentarea activității pentru a informa noi potențiali clienți, toate au rolul de a promova ceea ce faci și a te face vizibil pentru a ajunge, în final, la potențialul real pe care îl ai. Noi ți le organizăm și ți le livrăm gata să-ți propulseze afacerea acolo unde merită cu adevărat.
.
.
.
.

Logo design
.
.
.
Logo-ul este cel mai important instrument al identității vizuale, este punctul de plecare în construirea imaginii oricărui business care se respectă și își respectă clienții și partenerii. Investiția într-un logo creativ, care să cumuleze tot ce reprezintă afacerea ta, este indispensabilă atunci când construiești identitatea acesteia. Logo-ul este prima impresie, primul semn al unui brand în care s-a investit pentru a livra calitate. Logo-ul trădează viziunea afacerii tale în ochii unui cunoscător și te introduce, înainte de toate celelalte elemente, în fața potențialilor clienți.
.
.
.

.

Manual de brand / Identity Guide
.
.
Manualul de brand este un next level la care orice brand ar trebui să tindă la un moment dat, în drumul său evolutiv. Este manualul de utilizare a identității brand-ului tău, Biblia realității lui vizuale și nu numai. Este o lucrare complexă, și o investiție care ridică standardele prin simpla ieșire la lumina tiparului și care te transpune, automat la nivelul următor.
.
.
.

Prototip de site
Site-ul este locul în care clienții sau potențialii clienți te cunosc cel mai bine. Este spațiul din online unde brandul tău își poate exprima cel mai liber personalitatea, nefiind constrâns de șabloane și dimensiuni dictate de alte platforme. Și cum am stabilit că online-ul este principala poartă spre oamenii cărora vrei să le prezinți ce știi să faci, acordarea unei atenții sporite interfeței site-ului tău este un aspect important, rezultatul fiind vizibil încă de la primul click. Cum intervenim noi aici? Simplu. Avem trei variante:
1. Design-ul de site web presupune ca noi să transpunem, efectiv viziunea ta, a noastră (sau cele două combinate) în imagini, creând “fotografii” cu viitorul tău site, astfel încât să vezi ceea ce, în general, îți poți doar imagina în stadiul de construcție
2. Reorganizarea, refacerea sau “re-cum vrei tu să îi spui” a site-ului, ne dă posibiltatea să punem pe hârtie imagini de tipul “before & after” și să explicăm, în paralel, în cuvinte, cum va arăta site-ul după intervenția ulterioară a programatorului, care se va ghida după instrucțiunile deja date de noi.
3. Prototipul de site este ceva puțin mai complex. Creăm un prototip în conformitate cu identitatea brandului tău, care să spună aceeași poveste, prototip pe care, cu ușurință îl modificăm de câte ori este cazul pentru a atinge o satisfacție maximă din partea ta, astfel încât, programatorul să nu aibă de făcut decât să extragă informațiile din program și să le introducă pe site-ul tău, având și tu, și el, imaginea clară a site-ului, așa cum va arăta el la finalul procesului. Practic îți construim site-ul, dar nu îl punem on-line, ci îl livrăm mai departe gata dospit.
▫️ Concluzia este că, prin aducerea unui designer în planul construcției/reconstrucției de site web, combini armonios creativitatea sa cu tehnicitatea programatorului and the magic happens.
▫️ Sunt, ce-i drept, cam multe informații care par să semene intre ele în cele trei variante de mai sus. Te aștept cu un e-mail pentru a-ți da soluția cea mai potrivită pentru nevoile tale.

Marketing online & creare de conținut pentru platformele de Social Media
În contextul actual, în care tehnologia face parte din noi, promovarea în mediul online este vitală. Rețelele de socializare au un impact iminent asupra clienților, urcând și coborând firme în și din topurile preferințelor, ajutând brandurile să se expună în lumina reflectoarelor cu cele mai spectacoase resurse, sau din contră, făcându-le, pe cele nepregătite, să piardă teren. Depinde de fiecare în parte cum alege să gestioneze mediul online, cum să organizeze pagini de Instagram, cum să își pregătească postări calitative care să se încadreze în dimensiunile diferite cerute de feed, story, social media banners, etc. Online-ul este principala formă de a comunica informații relevante clienților tăi, iar platformele de Social Media dau acces tuturor rapid la conținutul business-ului, chiar în timp ce potențialii clienți dau un scroll pe Facebook, Instagram, LinkedIn. Odată intrați în lumea ta, însă, este obligatoriu să îi faci să rămână, iar elementul primordial este cel vizual. Branding-ul tău este prezent în orice colțișor al paginii? Cromatica este eye-catching? Domnește ordinea și disciplina în feed, astfel încât informațiile să fie ușor de digerat, iar imaginea de ansamblu să nu fie obositoare privitorului (care, ideal ar fi să fie convertit în client)? Postările trebuie, de asemenea, să fie constante. Trebuie să fii prezent în online, să comunici cu oamenii, să fii consecvent în a le livra informații de consumat. Ei bine, toate astea sunt importante. Extrem de importante. Și extrem de time consuming & mâncătoare de energie (creativă, mai ales). De aceea ne poți delega nouă această sferă, a Social Media. Îți pregătim postările din timp, le adaptăm întru totul branding-ului și viziunii business-ului tău și astfel, externalizezi un task primordial în era digitală în care trăim, rezolvând creativ totul și oferindu-ți timp de focus pentru sarcinile unde ești indispensabil.

Promovarea afacerii tale prin intermediul creatorilor de conținut
Marketing-ul, trebuie să recunoaștem, s-a mutat, în cea mai mare măsură în online, iar canalele prin care se poate face marketing pe “pământ digital” sunt vaste. Social Media, însă, este unul dintre principalele canale unde, potențialii clienți, indiferent de profil, își petrec o parte din timp. M-am prezentat la începutul călătoriei tale pe olragency.ro și ți-am spus că sunt Alexandra Olr. Creator de conținut online. Am un blog personal, un canal de YouTube și o pagină de Instagram unde am strâns o comunitate de oameni frumoși în jurul meu. Ca mine sunt mulți. Oameni pe care îi urmăresc zeci de mii, sute de mii de alți oameni. Creatori de conținut cu nișe bine stabilite, care îți pot comunica afacerea celor ce le sunt fideli. Oameni influenți, care își influențează, deci, comunitatea din online (de aici și termenul de “influencer”). Așadar, campaniile de marketing cu creatori de conținut te ajută să ajungi la un număr cât mai mare de potențiali clienți și să îți faci afacerea cunoscută la alt nivel. Sounds interesting?


Editare foto/video & Copywriting
Așa cum m-am prezentat și în Homepage, sunt Alexandra Olr. Blogger, Vlogger, Content Creator. Fac multe în on-line, însă aici, vreau să vă povestesc puțin despre crearea de conținut video editarea foto și copywriting. Cele mai bune exemple ale muncii mele în sfera asta sunt vlog-urile din YouTube, fotografiile din Instagram și articolele de pe blog – alexandraolr.ro (cât și tot textul redactat pe această pagină). Tot ce ține de conținutul meu on-line este muncă proprie, de la filmat, montat, editat, creare de intro, text și așa mai departe. Dacă business-ul tău are nevoie de editări profesionale ale conținutului foto, de o expunere video mai mare, dacă vrei să ai un intro al tău, mulat pe branding-ul afacerii, dacă îți dorești să ai o imagine ordonată în canalul de YouTube prin cover-uri adaptate stilului tău, texte care să spună povestea ta așa cum îți dorești, sau orice altceva ai avea nevoie pe partea de editare și text, te pot ajuta. Iar unde este nevoie, efectiv, de drone, macarale și nebunii de next level, let me know. Am oamenii mei.

Others
.
.
.
Le-am introdus aici nu pentru că nu ar fi la fel de importante ca celelalte astfel încât să merite secțiuni separate fiecare, și nici pentru că nu le-am acorda același nivel de dedicare în procesul realizării, ci pentru a vă arăta că pe lângă tot ce ține de business, suntem productivi și pe celelalte planuri. Calendare personalizate, broșuri, coperți de cărți, CD/DVD covers, design pentru autocolante și pentru print-uri creative de orice tip, cu alte cuvinte, absolut orice îți trece prin minte, se face. Doar să te înarmezi cu dorința unui rezultat cu efect wow și să împărtășești cu noi orice idee care ne-ar putea ajuta să-ți materializăm viziunea. Noi facem restul.
.
.

.
Îți stăm la dispoziție cu răspunsul la orice întrebare în secțiunea de
How it works – Întregul proces
Share your vision
În primul rând, noi trebuie să știm care este viziunea brand-ului la care vom lucra, pentru a avea un punct de pornire spre realizarea design-ului într-o manieră cât mai specifică.
Brain storming & Analyze
În etapa doi, lăsăm ideile să curgă, stabilim punctele de plecare, analizăm variantele și creăm ideea principală în linii mari.
Design
Aici se va descătușa creativitatea și experiența noastră, construind design-ul propriu-zis și făcând ideile să prindă contur ținând constant cont de toate specificațiile discutate anterior.
Last touch & Launch
Ultima etapă constă în realizarea retușurilor finale și predarea materialelor pentru a se bucura de lumina expunerii.
